jag är bäst!

japp nu har man fått jobbet på Grand hotell o alla är så underbart snälla o har fått mig två vänner också som började förra veckan :) Vi ska nog ta ngn fika eller fara ut o festa ngn gång.. jätte snälla tjejer! Dock var dom ett år yngre än mig men de är juh ingen fara direkt.. hahaa måste bara få berätta att dom kallas för "räääger" o "bobby" :) Den ena är lång o den andra är KORTARE än mig ... haha!

Skit roligt ställe att arbeta på och adrenalinet är på varv hela tiden! Fick även skit bra kritik från allt o alla.. fick skriva på anställnings bevis på en gång också! Får även bättre betalt .. runt 120 kr timmen och kommer får mera arbetstid i mitten av augusti !;) Fy fan va jag är glaaaad:) Ska snart iaf o jobba på Restaurang sands o de blir min sista kväll där ... Skönt!


Nåja skriver mera imorgon.. min hjärna är i kaos nu!


seeyaaa... smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0