Hej på er!

ja vad ska man hitta på idag igentligen? Halv fint väder ute vilket känns skönt men ändå svin varmt ute! känns som att idag ska jag bara lata mig..Dom har lovat åska idag o jag hoppas att de inte blir något för jag verkligen hatar Åska! Vill bara krypa ner under täckket då o hålla för öronen.. Många tycker den är mysig medan andra hatar den!

Ska sen ikväll fara o städa de sista av lgh som erik har bott i innan vi fick tvån här i Borås.. de är bara köket kvar så de går ju fort! :) Måste bara säga att mina föräldrar är så snälla o söta att de inte går att beskriva.. Ringde mamma igår o fråga om hon ville sponsra 300  kr till ett par svarta serverings skor o det tyckte hon lät för lite o sa att hon lägger  istället 500 kr för dom var ändå nere på stan o då sa jag okey gör så då! När jag for ner o skulle kolla hur mycket pengar jag hade så hade dom satt in 1000kr .. haha ringde mamma på en gång o fråga varför? För jag tyckte inte de var nödvändigt pga att jag hade juh pengar själv men ville bara ha 300 kr.. men hon tyckte att jag skulle ha dom :) så vad gör man då? tackar o tar i mot som vanligt... känns lite dumt men men...:)Snälla är dom iaf..

hmm nu undrar jag på om jag ska ta en dusch o kanske ringa Emma o fråga va hon gör om jag nu vågar!:)

älskar dig erik du är såååå underbar hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0