ahaaa..

ja nu ligger man i sängen o ska snart sova.. har varit en lång men rolig dag måste jag säga! Vi har varit nu vid kvälls sidan till Borås djurpark o de var stort med måga fina djur men dock ganska dyrt tyckte jag! Blev lite grinig att varför ska gamla kärringar o gubbar får billigare än "vuxna"???

imorgon blir de vårdcentralen halv nio på morgonen o sen gå ner på stan med eriks mamma o linnea .. Funderar på att fara o bada också ifall de blir fint väder vill säga!:) Sen klockan nio ska jag o jobba.. plus att dom har ringt från Hotell grand och ville att jag skulle komma o provjobba imorgon men tyvärr så gick de inte så de blir nästa vecka! Är bara så himla glad att de går framåt för mig här i livet:) Pratat även med mina älsklings tjejer idag... saknar er tjejer så mycket:) <3


Älskar dig erik...you rock!


seeyaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0