whatever..

Sitter på soffan just  nu och väntar på att klockan slå tolv ngn gång så man kan börja tvätta lite smutskläder:)
Sen blir de nog att göra mat,städa upp här hemma lite.. packa de sista o sen gå på knalle land med erik för han skulle köpa lite julklappar! plus att Eriks bror fyller år idag så Grattis Johan:)

Känner mig helt utslagen och vet inte varför? Är otroligt trött idag av ngn konstig anledning fast jag gick o la mig klockan halv elva haha.. lite tidigt man har börja gå och sova ! Men de ska de bli ändring på nu när jag kommer hem till tjejerna! Skönt att få träffa Sara gumman imorgon när vi ska åka upp mot kalla norrland... :) Tur att vi är tre denna gång.. mycket bättre plus roligare framförallt.. bara mina saker platsar men de tror jag för jag har packat mindre o jag ska ha med mig allt därmed BASTA! hihi

Kan inte fatta hur fort tiden går.. tyckte nyss maja sa att de var 18 dagar kvar tills man kommer haha o nu är de bara en dag kvar tilll man åker.. ! Fick även ett sms av maja som jag läste nu imorse att hon o annelie hade gjort de fint i gästrummet nu när jag kommer.. Säger bara att ÅHH va fina vänner jag har , de är sånt här man blir lycklig av att man har såna fina vänner:) Vad skulle jag göra utan alla er??

Nu ska jag börja städa o fixa lite:)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0