Vem blir Idol 2008??

Klockan åtta ikväll så blir de att se idol.. hoppas kevin vinner .. ska bli riktigt intressant och är typ första året av Idol jag har följt hela programmet! Men men ,de lär ju ska märkas.. hihi!

Kom hem klockan fyra idag för jag har varit o jobbat på Grand från klockan halv tio som julbords nisse o de har gått bra fast de var mycket spring o hände även en incident som slutade BRA! Alla som jobbade var svin nervösa men de blev godkänt!

Så när jag kom hem satt erik o Boogie o drack lite öl o de var tänkt att vi skulle fara o se på bio men de blir nog av på söndag istället.. Så de blir nog att dom ska ut en sväng idag på krogen medans man själv ska vara hemma o känna lugnet innan de blir en ny dag med mycket spring igen för imorgon är de 10ggr mer arbete än vad de var idag ! Men imorgon börjar jag först klockan fyra så jag får mig en liten sovmorgon.. Skönt!

Har nyss även varit o köpt chips o lite snus.. Pratat även med Min söta gumma annelie o hoppas hennes tatuering blir fin imorgon.. :) De var nog allt jag hade att skriva.. kanske skriver lite mera sen...


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0