Vad ska jag säga om detta?

Har inte skrivit på en stund nu pga att de har varit så mycket runtomkring  plus att jag har inte haft en dator i närheten så därför är de dåligt med uppdatering...Blame it on me!

Blir nog fest idag igen o nu har de blivit fyra dagars fest o känner mig måttligt sliten så har ingen aning om detta kommer sluta bra! Men de löser sig.. är lite seg idag för de blev för mycket av de goda igår efter att man firat julen hemma hos mor o far!...

ligger just nu iaf i Annelies säng o ska sova för att palla med detta grupptryck moahhaha...

Så jag skriver mera seeen...


ZZzzzZZZzzzZZZZ....Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Hej PartyPrinsessan! Phu..blir trött o sliten bara av att läsa om allt ditt partande ;)Våran jul blev ganska konstig och småtrist. Min sambo blev dunderförkyld, feber, frossa, huvudvärk, halsont ja allt du kan tänka dig. Sambon låg hemma och jag och barnen åkte till Slagnäs och åt julmat och gjorde sedan som lappen, vi drog hem efteråt. ;) Väl hemma pysslade jag om gubben och gjorde ett mini julbord, sedan hade vi julklapps öppning. Nåja, vad ska man göra. Och dessutom var det första julen som vi hade sandra och adam tilsammans, jädrans trist må jag säga. Men, i morgon drar jag och sambon (Kenneth) till Skåne. Åhhh, vad jag längtar!!! Det blir våran lilla minisemester (partid) Det var hundra år sedan sist det bara var han och jag som gjorde någonting tillsammans. Jag håller på och fixar en blogg här, men fattar inte hur det fungerar?!?! Hur i hela friden får jag in bilder, och varför syns inte min presentation?? SUCK!!

kramkram / malin

2008-12-27 @ 15:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0