Utmattad ...

Sitter just nu på soffan o har nyss kommit från duschen o de var så himla skööönnt:)
Mår inge bra o har inte gjort de nu på typ två dagar.. så ska känna efter lite imorgon om hur jag ska göra i helgen om jag ska jobba eller inte.. min kropp har börja säga ifrån helt o hållet plus att hela jag fryser så mycket att hela jag är lilablå på kroppen o måste snart gå till doktorn o fråga hur jag ska göra om jag ska äta järn tabletter eller ngt?? Blir störd på detta för jag mår inge bra av de.. o nu har de blivit alldeles för mycket! Men men ska avakta iaf ...

Har även varit o jobbat idag o de gick bra fast jag kände mig som jag gjorde.. men har ju även fyllt på kortet idag så ringde lite till mamma,maja o sara.. Sen så är jag orolig för lilla pappa som ännu inte har kommit hem med lastbilen pga oväder så man får ju hoppas att de går bra! Han sluddrade typ när jag pratade med han o jag förstår de..lite sömn o mycket jobb. Han är igentligen alldeles för gammal för de jobbet men man tar ju som sakt de man får..plus att han har dåligt hjärta o högt blodtryck så mamma var orolig att han hade glömt att ta tabletterna!

pratat även med lilla malin gumman i 1 o en halv timme idag o vi hade mycket att prata om kan jag säga!
Saknar dig gumman... plus alla andra flickorna o familjen men snart kommer jag hem o då ska vi leva bus!

Nå väl de var allt... Älskar erik!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0