Utmaning som ett tidsfördriv haha:)


Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar



8 favoritprogram

1. One Tree Hill
2. Outsiders
3. Greys anatomy
4. Top Model
5. Desperate housewives 
6. Fear factory
7. Hell´s Kitchen
8. Du är vad du äter



8 saker jag gjorde igår

1. Promenerade
2. Åt frukost
3. Körde bil
4. Åt Middag
5. Såg tv
6. Umgicks med sara
7. Lagade mat
8. sov



8 saker jag ser fram emot

1. komma hem till kalix nu under jul!
2. Nyår
3. Få pengar
4. Sommar
5. Sol
6. Få träffa min familj+vännerna!
7. fylla 20 år
8. Heltidsarbete



8 favoritrestauranger

1. Lilla krogen/borås
2. Kina
3. Vikingen
4. B4
5. Galaxy/borås
6. Grands restaurang/Borås
7. max
8. Trocca/kalix



8 saker på min önskelista

1. Pengar
2. Mobil
3. kamera
4. Bil
5. Dator
6. resa
7. Massage
8. Smink

Utmanar Annelie, Sara, Maja o alla som vill haha;)


 

Nog har man lite o göra.. seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se bild på hur håret blev (; tihi. Puss!

2008-12-08 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0