Tandläkaren..

klockan sju ringde väckarklockan o trodde jag skulle dööö haha.. är ju inte van att vakna den tiden på morgonen men de gick bra iaf.. antar de var för att jag o erik gick o la oss typ vid tio för att vi var så trötta! Somna som ett litet barn i eriks famn för de var så himla varmt o mysigt... Vid klockan åtta gick jag iaf ut till bussen o fick vänta på den i 10 minuter o svin kallt var de ute.. regn,dimma o 1 minus tror jag.. brrr va kallt ;) Sen så var jag framme i stan o gick till tandläkaren o där fick jag typ komma in på en gång .. Som vanligt är de inge fel på mina tänder utan har jätte fina tänder.. De enda jag hade var lite tandsten som dom tog bort o sen var ja klar så åkte hem igen med bussen för ja orkar inte vänta tills affärerna öpnnar!

De var de, Igår vid klockan sex så kom sara o lilla nisse förbi o Sara hade värsta dampanfallen..haha vet inte vad eller varför hon hade de men kul var de.. fick skratta åt henne! Sen så blev vi sugna på ngt gott så jag o Sara for med eriks ny bil o var borta ett tag för Vi åkte till saras moster för hon hade glömt ngt där.. Sen så åkte vi till Ica o när vi var på g hem så sa jag till sara att konsigt att erik inte har ringt o fråga var vi var haha :) Efter en sekund efter jag hade sakt de så ringde han till sara men de var bara för att fråga henne om han kunde gå ut med nisse utan koppel.. hehe o vi om trodde han skulle ringa o efterlysa oss.. Skulle även försöka fickparkera utan att erik satt bredvid o visa mig och eftersom de var mörkt,bilen är ny, känslig koppling så fick jag typ kärringstopp tre ggr.. haha så jävla längsen jag fick kärringstop med ngn bil.. men man vänjer ju sig eftersom!

Sen så ringde karln från kiosken o sa att jag ska o jobba Mån-Ons 16-20 o blev irriterad på han för han fattar inte vad jag säger typ... Detta är sista veckan jag jobbar för dom eftersom nästa vecka ska jag hinna uträtta massa saker innan vi åker den 19 december på fredagen! För den 15:e får jag lön o då ska jag se om jag hittar ngt till mor o far, se hur mycket pengar ja ska ge till erik , 16:e ska jag på morgonen till Tandregleringen o sen prata lite med dom om en sak, 17:e är de julfika på grand klockan två o tänkte fara på de o säga hej då o god jul,18:e se så jag har fått med mig allt o betala en räkning o invänta att de ska bli den 19 december så man kan börja rulla mot de kalla Norrland!

De var allt jag hade på hjärtat! Älskar er alla som står mig nära...

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0