stanna inne!

Tydligen ska de bli en orkan här i norrbotten mellan luleå o haparanda mot förmiddan o media har gått ut med att folk ska helst stanna inne pga av att den är mycket kraftig o den är klass 3 som är extremt farlig! Så detta ska bli väldigt intressant o se.. Vilket nyår isåf... hehe.. men lite orolig är man ju alltid!

Är just nu hemma hos annelie o väntar på att hon ska göra sig iordning för vi ska till malin o eventuellt sen ner på stan o ta en fika o handla nå god mat tills ikväll.. Hoppas detta nyår blir bra! Blir att sitta hemma hos malin en stund,käka, fixa oss i ordning o sen börja små dricka.. Ska också ut på hotellet men om de blir sånt väder så lär de återstå o se hur sugen man är plus att jag tänkte ha på mig mina pumps.. haha alltså jag kommer typ flyga iväg med vinden!

Erik skulle väl till luleå och hoppas för deras skull att de inte blir de vädret dom hade lovat! För då kommer man vara orolig om dom åker.. Fy bubblan!


Ni som läser få ha ett Gott nytt år o blås inte bort:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Jenni

Gott Nytt År Nina:)

2008-12-31 @ 14:28:09
URL: http://www.nogg.se/sorestam
Postat av: Sara

Haha, jag är redan blås.. (; inte.. syns snart!! PUSS

2008-12-31 @ 15:28:06
URL: http://invisiblesun.blogg.se/
Postat av: Sara

blåst*

2008-12-31 @ 15:28:32
Postat av: soppe

gott nytt år =)

2008-12-31 @ 15:29:27
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0