Söndag...

Igår så var jag hemma hos saras moster o åt middag o fika nybakta lussebullar o de var såå gott:) tack ännu en gång:)
Sen vid typ åtta tiden på kvällen så klippte sara bort de nötta längst ner på topparna o gjorde ljusa slingor på mig o de blev super fint:) Är så himla nöjd att jag börjar få tillbaka den rätta hårfärgen jag annars alltid har haft.. Ångrar mig inte att jag har testat vara brunett fför nu vet jag att jag passar i de med.. men mitt blonda hår är mitt rätta jag :) Nina is back..

Tack Sara för att du alltid ställer upp o gör mig fin i håret:) Sen vid tio var jag hemma o myste litegrann med erik på soffan innan de blev sängen.. Erik väckte mig klockan 10.20 o klädde på mig för vi skulle ta en promenad till knalle för att köpa en vit tuschpenna åt han för han skulle göra ngt fränt på hans paintball mask hihi.. Själv köpte jag mig en tidning men glömde bort de viktigaste jag skulle ha.. tamponger!

Kom hem o gjorde frukost o sen efter de så frågade jag erik om han ville komma med på Willys o rusta så då tog vi ny bilen o åkte dit.. körde även för andra gången nu ny bilen hihi.. plus att erik har lärt mig att fickparkera..har varit svin dålig på de tidigare men nu kan jag :) Duktig som man är..

Nu sitter vi bara på soffan o tar de lilla lugna.. erik ser på tv för att jag snodde datorn ffrån han.. !
Sen efter tre så skulle nog Sara gumman komma o hälsa på innan hon åker hem till jönköping..Så hoppas hon stannar en stund så hon inte har så bråttom hem :)

Imorgon blir de att kliva upp tidigt..huvva! Ska till tandläkaren klockan 8.45 nere på södra torget o kanske jobba också från 16-20 men de får vi se för han har inte ringt ännu.. Sen så jobbar jag mina sista pass på grand nu i helgen innan man åker hem till Norrland o nu är de verkligen inte långt bort.. Måste även den 15 då jag får lönen se på ngn julklapp till mor o far.. dom vill aldrig ha ngt men dom har ändå alltid fått av mig.. mamma är så dyr när hon vill ha presenter.. hehe som när jag frågade henne vad hon ville ha nu i år så sa hon att hon hade hittat en armand för 15 000.. hmm nej nej inte nu lilla mamma men kanske sen när man är rik .. alltså ALDRIG!

De var allt.. saknar er.
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0