Snö snö..

De är så vitt på backen just nu att de bländar mina stackars ögon.. fy bubblan för snöö.. Efter att jag skrev inlägget igår här så gick ja o la mig o somna och vakna av erik som kom o la sig bredvid mig alldeles kall.. Men somnade om ganska snabbt men de fula är att jag har inte drömt ngt idag??

Vi klev upp tio o erik for för ca 15 minuter sen för han ska o träna paintball o sen skulle de tydligen komma fullt med folk hem till oss o dricka.. har ingen aning om vem ngn av dom är men de lär väl ska märkas om jag slutar tidigt idag förhoppningsvis :) Har ingen lust alls att rodda.. ska höra om jag slipper de!!

Ska nog snart gå i duschen o ta de lilla lugna innan man måste börja gå till Jobbet!



Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Maja

vänta bara till du kommer hit.. här är det MYCKET snö kan jag lova ;D puss på dig hjärtat

2008-12-13 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0