Sjuk??

ligger hemma på soffan o mår piss.. huvudet värker,lederna värker,trött och fryser! Kan de bli bättre??
Varit vaken ännu en natt sent , men somnade klockan 4 i morse o sen så ringde erik vid elva o då sov jag som en stock!
Har haft en filt på mig o två täcken ..först har jag fryst sen börjat svettas o sen frysa igen så tror jag har feber eller nåt??

Nu är de BARA 16 dagar kvar tills man åker  till kalix o de ska bli så otroligt skönt att få komma hem igen så ni förstår inte!
Till alla mina underbara vänner,familjen m.m! Ska ta o stöka om i mitt rum hemma hos mamma o pappa för att se vad som ska kastas o sparas o göra de lite finare o kanske måla om?? Får se...

De är så mycket jag skulle vilja skriva om i denna blogg men som jag känner är alldeles för privat för att ngn ska läsa!
Hihi.lite hemlisar!



Hmm, blir ensam hela dagen idag med typ.. erik ska o träna! Kul för han,tråkigt för mig...;)

Snälla bli den 19 december så vi kan åka!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0