Sara kom förbi..

Sara kom o såg Idol med mig o de kändes jätte skönt att hon hann komma förbi för min skull så tack för de lilla hjärtat!
Ni ska bara se hur jag ser ut haha.. ser ut som ett spöke alltså.. likblek o röd kring ögonen! Ser ut som att jag är döende men de är inte så konstigt när jag är sjuk.. suck men bara de blir bättre tills på söndag iaf:)

Sara skulle nog klippa o färga mitt hår imorgon så jag får bli lite fin iaf.. tänkte köpa hårfärg idag när jag ändå skjutsade erik till tåget.. de ända jag har varit ute sen i tisdags så de var skönt med lite frisk luft! Så de blir nog ljusa slingor tänkte jag!:)

Måste bara skriva att SHIT vad bra idol var idag... Alice var grym fast jag aldrig har tyckt om henne så speciellt mycket ..
Så de kommer nog bli riktigt jobbigt för dom för alla tre var super bra men jag hoppas de står mellan Robin o kevin !
Men man tycker ju olika.. hehe

Så nu blir de att se sen vem som åker ut o sen sova.. o se när erik ringer !

Seeyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0