panik..

Sitter hemma o börjar få spader.. mitt hjärta slår ett slag mer, skallen håller på att sprängas o mitt blodtryck är lågt!
panik börjar jag få.. varför?


Känner mig svag,trött och less på allting omkring mig idag o vill bara lägga mig på marken o känna hur jag sakta åker ner i den för att ta bort allting som gör mig att jag mår så här.. visst , alla har vi dåliga dagar men INTE jag!

Alla sömnlösa nätter gör mig knäpp,ligga o stirra på ett dörrhandtag o drömma mig bort till ett ställe där jag kan få finna mig själv o få vara den tjej jag igentligen är.. inte denna tysta,stirrande o svaga Nina! måste finna den styrkan igen ...

hoppas Sara kommer snart så jag slipper känna mig så himla ensam...


Saknar mamma o pappa så mycket o maja, annelie o malin ... ni finns varje dag i mina tankar, mina drömmar o även om ni är 135 mil från mig så känns de som att ni är här med mig! De får mig att inte tycka så jävla synd om mig själv...:)

klockan 20.00 Idol..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0