mycket bättre idag...

Idag mår jag mycket bättre än tidigare i veckan o mycket bättre än igår:) har även sminkat mig lite idag.. har varit utan smink sen i tisdags o de är länge för mig haha .. men är man sjuk varför sminka sig då?

Igår kväll så såg jag en komedifilm på trean som väldigt rolig o sen somnade jag på soffan efter att ja hade pratat med maja på telefonen.. saknar dig mitt lilla stjärna! Blir så glad o prata med dig.. Men iaf somnade o klockan två vaknade o tänkte : hmm, var är erik? Ringde han men bara efter ngr minuter så var han hemma o kan säga att han var inte i bästa form haha.. kastade sig på sängen o somnade dirr! Jag själv hade dock svårt o somna om o klockan halv åtta väcker erik mig klarvaken varje gång han har varit ut o festat o tyckte jag skulle kliva upp.. haha nej nej själv tog ja mig en sovmorgon så han kom tillbaka i sovrummet o prata lite med mig om igår o de var skönt.. Så de var bara o ta på sig kläderna för han ville att jag skulle köra han till ica o handla frukost o allt skräpmat han ville ha som chips,dip o godis haha:)

Sen så ringde sara när vi var på väg hem så hon o hennes lill kusin marcus på tio år kom hit o "fika" o sen for dom eftersom hon ska på bio med han klockan tre o efter de ska hon komma o hämta mig här hemma så ska vi åka till hennes moster o färga/klippa mitt hår.. De ska bli roligt:) Igentligen är jag inte i bästa form ännu men jag är ju iaf inte ute o ränner så de är ju lugnt ifall jag åker med henne dit plus att de kan vara roligt o träffa lite folk:)

Hihi, gissa vem som har somnat på soffan?? Erik..!!

De var allt.. älskar er mina flickor o familj:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0