Måndagen den 15:e = med Pengar!

Igår så gjorde jag inte så himla mycket.. var ganska trött o sliten efter allt så de blev att ta ett bad o se på tv!
Sen vid halv elva gick ja o la mig för jag var typ övertrött pga att jag har inte sovit så bra dom senaste två dygnen!
Så jag ställde klockan på tio o väntar nu bara på att marcus ska bli klar ngn gång för tänkte vi skulle gå till knalleland o fika plus kanske köpa ngn julklapp till mor o far o eriks föräldrar... tråkigt men sant så får ingen annan en julklapp av mig haha!


Ska även fylla på kortet idag så ni vet om de alla.. ni lär ska märka då jag ringer till er:) plus maja, De blir nog att gå ut den 22 december, ta de lilla lugna på julafton o festa den 25 december för jag tror de var 23 år de 26 december på valhall o DE KOSTAR FAN 180 SPÄNN... DAaaa Lilla jävla hotellet .. dom är ju inte riktigt kloka!

Haha ursäkta mitt språk...
Kan skriva sen.. Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Pottan

Kostar lika mycket både på juldagen och annandagen har jag för mig :p

2008-12-15 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0