Julklappar , varför så dyrt?

Är bara så glad att jul existerar bara en gång per år för annars skulle vi vara fattiga..Hatar att köpa julklappar för de måste alltid vara en tanke bakom varje julklapp så man inte köper typ ngt som dom kastar eller inte tycker om! Plus att jul är överhuvudtaget bara stressig o jävlig.. Tycker den är mysig när man får vara bland nära o kära iaf så de klagar jag inte på!

Har iaf varit på knalleland o köpt julklappar med erik till hans mamma,pappa o lilla syster plus till mina päron!
Så hoppas ni kommer att gilla dessa julklappar för annars..hehe!;) Synd bara att man inte hade nog med pengar för då hade jag köpt till tjejerna mina också.. känns dumt att inte ge dom ngt men dom förstår nog plus att vi har lovat varandra att inte köpa ngt :) Så hoppas dom inte har köpt ngt till en själv haha..

Sitter nu iaf själv o dricker kaffe o ser på tv.. Imorgon gäller de.. den långa vägen hem till norrland..Väldigt blandade känslor!
De var nog allt..


Snart tjejer ska vi kramas:) Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0