Häxan i tvättstugan!

Herregud säger jag bara till kärringen i tvättstugan.. orkar inte skriva om vad som hände men kan säga att jag hade velat kasta in henne i en tvättmaskin haha!

Klockan halv elva ringde telefonen o de var lilla pappa som ringde o frågade hur jag mådde ..han har alltid varit orolig då jag har varit sjuk! Tack för att du bryr dig så mycket pappa lilla... Sen efter att jag hade pratat med han så rann de bara gegg från ögat o skallen kändes som en vattenfylld ballong o kände att jag inte alls hade lust att kliva upp men var tvungen för att jag skulle tvätta  m.m! Och tvätten blev katastrof o nu ligger jag i soffan tjurig,sjuk o fryser som vanligt..

Funderar starkt på att ta mig ett varm bad o bara ligga där en bra stund o drömma mig bort:) Pratat även med erik o tror han skulle beställa nå goo mat idag så jag slipper stå o laga mat när man mår som man mår.. Han ska även imorgon på julbord i Gbg med jobbet klockan sju o sen så skulle han tydligen på lördag o spela paintball! Roligt att han har så mycket att göra medans man själv ligger hemma o mår piss o längtar hem haha:)

lägger upp en bild på han som togs i veckan eller förra ... Brun o nyklippt är han!



haha dock är han inte så himla beredd att han blev fotad för han öppnade just dörren :)
MEn fin är han iaf... love u!

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, nu tror jag på dig gumman.. haha.. Puss puss krya på du!

2008-12-04 @ 13:54:16
URL: http://tadaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0