Greys anatomy klockan nio ikväll!

Ja jisses, varit o jobbat idag o de gick bra.. skönt att de var sista gången där innan jag åker hem med erik o sara till kalix:)
Imorgon är jag ledig och då ska jag städa lite,tvätta o laga middag! Vara lite huslig av mig o göra de rent här hemma i lägenheten innan vi åker... Sitter just nu hemma själv för erik är och spelar eller tränar paintball i skara så han är väl hemma runt tio , halv elva ikväll!

Pratade nyss med mamma också o gissa vad som låg utanför deras trappa när mamma skulle ut o röka?? Haha måste få skratta lite.. EN STOR ÄLG PÅ TYP 500 KG .. Mamma hade bara vänt o stängt dörren haha va roligt! Alltid är de ngt som händer hemma hos dom.. Ja jisses!

Måste även bara få skriva att nog finns de folk av alla dess raser.. allt från snälla,otrevliga,alkisar o knäppisar !


Ska se lite på tv nu o äta min fil med musli!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0