Grattis kevin!

Jaaaa vad glad jag är nu.. Kevin vann hela skiten!  Fy fan vad du är bra killen.. U GO!


Sitter på soffan nu o känner sakta men säkert hur tunga mina ögonlock börjar bli.. tror john blund har börjat smyga sig på!
Ska nog gå o sova snart men de är ju bara de att de är massor av filmer nu på tv.. Hmm?? Killarna gick runt halv tio ner på stan för dom var så rastlösa haha.. bara dom inte frös! För de är ganska kallt är idag...

Vet inte varför jag känner som ja gör just nu men är inte alls sugen på att fara imorgon på Grand.. Skulle hellre vara hemma o bara vara... Varför känns de så?? Osäker?Trött?Rädd? inte fan vet jag iaf men vet att jag måste.. känns som att jag valt helt fel utbildning eller så kanske de är för att jag inte får göra de jag vill..haha!

Nå väl Grattis ännu en gång kevin.. detta var du värd!

Hoppas ni får de roligt imorgon mina underbara tjejer.. snart ses vi igen! längtar ..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0