God natt i stugan!

Varit o jobbat idag från 16-20 o de var knappt en själ som har varit o köpt ngt.. så slött! Men ganska skönt..Jobbar även imorgon o på onsdag så får hoppas att de kommer ngr fler hihi...Alla sparar väl pengar till jul:)

Tänkte lägga upp bilder på hur jag ser ut nu men datorn våran är lite mongo för tillfället  så ska försöka fixa de imorgon istället för jag är alldeles sömnig i mössan nu.. Erik gick även o la sig nyss så ska snart gå dit o mysa med han!
Mamma ringde tidigare om en sak o HERREGUD vad rädd jag blev om de hon sa.. Hon var i hel chock o de kan jag förstå!
Hoppas hon o pappa kan sova lugnt ikväll o kan bara säga att Sörenborna lär ju ska prata riktigt mycket nu haha..

nyfikna??

Men tur att de löste sig så de inte hände ngt när dom sov..Älskar er mor o far!

Måste bara få skriva att nog är ju lilla Erik ganska så söt ibland så man får fnissa,orkar inte skriva va han har gjort men gulligt är de o så han har hållt på med den saken hela tiden... Sötis <3

Nå väl de var allt..skriver mera imorgon!

Älskar o saknar er alla...glöm inte de!
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Näe, inte nyfiken. Bara förskräckt över vad nu än som har/kunde ha hänt. Höll huset på att brinna ner? Är mer nyfiken på din incident i tvättstugan med någon tant =) Haha..varför ville du stoppa in henne i tvättmaskinen= nyfiken Hur skulle det gå till? Du som är 3 äpplen hög, precis som jag fniss

2008-12-09 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0