Duktig är jag :)

Idag har erik varit hemma pga att han mådde inte så bra så han väckte mig klockan nio o drack lite kaffe o fixa till mig lite så gick vi ner till knalle o gissa vad som låg täckt på marken.. SNÖ i massvis haha.. vill inte ha snö ju! Men hemma i kalix går de inte att undvika de.. ! Vi var o fikade på cafet vi alltid är på o sen var vi o strosade i affärer o köpte även en tröja på Gina som jag tänkte ha på mig den 20 december då vi ska på julbord med eriks familj.. längtar! De var även erik som tyckte att jag skulle köpa den för han tyckte den var super snygg på mig..tihi! Thanks babe..

Sen när vi kom hem vid halv tolv tror jag klockan var så började jag städa lite men fick avsluta den för då for vi ner på stan med bilen o åt lunch med Jonas på BB "Borås Burger" Tror jag den heter haha.. allting där är gjort förhand.. burgarna,bröden o de är väldigt gott plus billigt... Tycker bara att burgaren smakar för mycket vitlök men smaken är väl som baken??:) Sen efter de for vi hem igen o fortsatte o städa klart, sen har ja tvättat o även lagat mat o de blev köttfärssås o avlånga makaroner.. har glömt bort va dom heter.. !

Så nu sitter jag på soffan o känner mig super trött.. Så de blir en tidig kväll för imorgon ska jag o jobba på Grand  på lunchen alldeles själv som julbords nisse o känner mig lite smått nervös eftersom jag bara har varit en gång på de..
plus att då var vi flera så hoppas de går bra.. ska nog ta listan på all mat o lägga mig i badet o lära mig hur allting ska vara!

Inte länge bort nu tilla hemfärd.. känns lite konstigt o nervöst! Är nervös  av bilfärden mest för jag hatar att åka bil när de är svart ute o speciellt om de är skit väder o halka! Bläää... nojjig??

Saknar maja ,annelie,Malin o lilla Sara, Mamma o pappa plus eriks söta familj! Love u..


Kommentarer
Postat av: allex

tack sötnos! haha visst är den, vill ha en sådan själv. har iaf sagt till mamma att spara den tills när jag får barn (:



Ni måste lova att köra försiktigt! (; Pusss

2008-12-11 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0