Desperate housewife..

Varit o jobbat till klockan åtta och otroligt nog så var de hur mycket folk som helst.. där ett tag så var de så himla lungt o hann inte ens blinka så stod det tio stycken människor som skulle ha mat samtigt.. men de gick fast jag höll på att stressa ihjäl mig pga att allting var slut haha... Och på Fredag o lördag jobbar jag på Grand i julbuffen o de är mina sista pass där innan hemresan till kalix.. kan inte fatta att tiden har gått så snabbt här nere !!

nå väl, sen efter jobbet så åkte jag o erik o handlade mat på Ica o gjorde mig två smörgåsar med te o erik drack en öl o nu kör han lite hem träning haha...Gullig är han! han knöt även ihop mina byxor o kittlade mig så jag kunde inte springa ifrån han så nu sitter jag med trosorna o en tröja! haha

jobbar även imorgon också från 16-20, ledig torsdag, jobbar på grand fredag 10-14 och lördag 16.00-23.00 tror jag kan även bli till klockan två på natten! Vet inte ännu...


De var allt... Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0