Den gravida mannen!

Ser på en dokumentär just nu om en kvinnna som förvandlade sig till en man o som väntar ett barn med en annan kvinna och tycker allt bara är förvirrande så jag orkar knappt se eller tycka ngt ! Många tycker de är äckligt o sjukt men jag tycker bara att de är ju upp till dom och tycker synd att de finns människor som har sånt tragiskt liv att lägga sig i andras privatliv att dom måste göra en dokumentär för att förklara sig till andra! MEN de är ju bara min åsikt så min fråga är: Vad tycker ni? Har jag rätt eller Fel?



Har även idag varit på Grand o fikat och så fick jag mig en julklapp men de var bara choklad så de var inte så mycket att hurra för haha.. vad hemsk jag låter men de är tyvärr sant för jag hatar chokladaskar o speciellt under julen! Vet inte varför men de är bara så.. Sen så for jag hem o laga middag o väntade på erik och vid sex tiden så skulle han o fika med en kompis så jag åkte ner med han till knalleland där jag även köpte två julklappar till mamma o eriks mamma så jag får hoppas dom blir glada,de är inget speciellt men de är ju som sakt tanken som räknas!

Tror även de blir sängen snart för jag börjar bli riktigt trött alltså.. Ska upp tidigt o fixa massa saker här hemma o även tvätta så man inte behöver ta med sig smutstvätt hem till kalix.

De var nog allt...:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0