Belgisk choklad..

Vaknade av att ngt tungt åkte in i postlådan i morse o de var en julklapp från bovärdarna o de var äcklig belgisk choklad!
Daaa, kunde dom inte hitta på bättre?? Fy fan för de...  tror inte erik gillar dom heller men tack ändå! haha va hemsk jag är!

Ska snart gå i duschen o fixa till mig för klockan två ska jag till Grand  på julfika för personalen o säga hej då o God jul!
De är bara de att jag har inga lösa pengar till bussen o känner mig inte alls sugen på att gå ner dit.. haha lat?

Igår när Erik kom hem så for vi och åt på lilla krogen med marcus innan han skulle åka hem med tåget till Göteborg o gissa om de blev tyst här hemma när han hade åkt hehe.. men de har varit jätte roligt att han har varit här! :)Men vi ses ju snart igen om du kommer hem till Kalix vill säga... Sen klockan nio så såg jag på Väärldens bästa film enligt mig haha.. TITANIC!
Tror ni man fick gråta igen??Svar JA.. Älskar den filmen sen jag fick den på VHS av mamma o pappa då jag var typ nio år o har sett den miljoner ggr men sen tre år tillbaka så ggick den sönder o inte sett den sen dess så de var roligt att dom visade den på tv! Den är både lycklig o sorglig... Me Like :)

Nu är de bara 2 dagar kvar till färden hem till kalix o 3 dagar tills man är hemma..

älskar dig erik <3 glöm aldrig de..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0