9 dagar kvar..

har nyss lagt på luren efter att ha pratat med malin i 2 timmar haha.. vadå mycket vi har att prata om!!:)
Tänk sen när jag kommer hem ... vilket tjatter de ska vara! hehe... Och sen med alla mina andra töser!

klockan fyra idag ska jag o jobba till klockan åtta o de är mitt sista pass innan hemresan vilket ska bli skönt så slipper jag de stället!!     

har så många tankar som snurrar på i hjärnkontoret om allt o inget så vet inte varken in eller ut! Är bara så jobbigt o växa upp o se vad man vill med sitt liv?? De är så svårt..men som jag alltid brukar säga så löser allting sig mer eller mindre o man lär sig av sina misstag som man gör .. ! Man blir bara starkare av de...

kan inte fatta att detta år har gått så snabbt..Snart jul o sen ett nytt år? De har hänt massor av saker detta år o mycket av tiden har gått åt att fundera, fundera o söka jobb o se vad de är man vill ... Jobbigt värre och därför ska de bli så otroligt skönt att komma hem ett tag o känna efter vad man vill..

Nå väl KOMMER inte på ngt mera att skriva.. eller joo erik ska o spela paintball idag o inviga sina nya proto knäskydd o hoppas dom är bättre än dom förra då han skadade knäna!

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0