1 december..

Nu börjar nedräkningen.. bara 18 dagar kvar tills man kommer hem till kalix!:) Så jag längtar...
känner mig inte så laddad o köra hem men de går nog bra för vi blir tre sycken som kör..:)

Ska o jobba nu klockan fyra o känner mig inte alls i bra form.. de går influensa överallt o jag känner mig hänig ,trött o frusen idag o skulle jag blunda nu så skulle jag somna på en gång! Känns som att jag inte har ngr krafter alls kvar...Därför känner jag mig inge motiverad till att jobba men blir de inte bättre så stannar jag hemma hellre!

har inte så mycket på hjärtat idag bara att jag känner mig sjuk...


Saknar er alla där hemma...

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Annelie

Saknar de i massor gummsan min:) ska bli så kul när du mkommer:):):):):):))

2008-12-01 @ 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0