Tidsfördriv innan jag måste diska:)

Smeknamn: Nina, Naina,Baby
Piercningar: nej
Tatueringar:Nej men är sugen på en:)
Längd: 1,57 cm.. liten jag vet:)
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Är riktig blondin men är nu brunett
Önskar du att du bodde någon annanstans:Nej trivs i Borås:)
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning! Erik tycker de iaf:)
Dricker du: Ibland ;)
Använder du droger: Nej fan!
Röker du: När jag är o festar så kan de bli o röka!
Vilket shampoo använder du: Loreal
Vilken parfym använder du: ingen speciell
Vad är du rädd för: mycket
Gillar du att tvätta: Nej, men tycker om att ha rena kläder :)

Din första:

Operation: När jag var sex år
Första priset: När jag åkte skidor
Första sporten du började med: Har ingen aning men skidor har jag åkt!
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Till Finland o sen Italien

Just nu:

Äter du: inget, Har nyss ätit frukost
Dricker du: jucie
Ska du: ingenstans
Lyssnar du på: På Ztv
Väntar du på:  Erik:)
Tittar du på: Skärmen
Har på du på dig:Brunt linne o eriks proto shorts:)

Din framtid:

Barn: 0-1
Giftemål: Hoppas det
Karriär: Restaurangchef:)

Har du någonsin:

Kysst en främling: hmm näeee
Tappat bort glasögon/linser: Nej
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Ja, ngn gång!
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Mmmm

Senaste:

Film du hyrde:Kommer inte ihåg!
Film du köpte: Erik köper filmerna:)
Film du såg: Dark Knight på bio!
Låten du hade på hjärnan: katy perry
Låten du laddade ner: Ingen aning, laddar inte ner musik, de är ju olagligt
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Historia skit
Personen du tänkte på: Mamma o pappa, sara, maja , annelie o erik:)

För eller emot:

Långdistansförhållanden: Funkar om man bara vill de så jag är FÖR
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: FÖR
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För.

Favorit:

Mat: Kina mat
Låt: Just nu I kissed a girl
Sak att göra: Tidigare träna varje dag men nu vet jag inte!
Dryck: Vatten, jucie,vin, cider, kaffe
Bil: Min Gamla volvo 242:)haha skojjar bara.. en ny audi A6

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Ngn gång mest små
Varit i slagsmål: Inte de
Blivit arresterad: Nej, inte de!
Skurit dig själv:NÄee
Genomgått en allvarlig operation:JA
Gånger du varit kär: Erik bara:)
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dig: Hoppas på aldrig!!
Personer från grundskolan du har kontakt med: Maja gumman

Senaste:

Tidning du läste: Solo
Personen du fick mail av: Ingen
Personen du fick brev av: Kommer inte ihåg
Personen du fick sms av: Sofia o pappa
Saken du köpte: plattången i morse

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Vaknat, Handlat
Var det kul: njaaa
Hur tidigt stiger du upp: vid 10 om inte erik ringer o väcker mig
Gillar du att slåss: haha näee
Vad ska du göra ikväll: Mysa med älsklingen
Är du seriös: Ibland
Var har du ont: I magen hela tiden!
Använder du hårspray:  händer ibland
Kan du stå på händer: nej

Favorit:

Serie: alla reality
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen.
Salt eller socker: Salt för jag är redan söt som socker:)
Gillar du ketchup: inte så mycket
Är du glad nu: Alltid glad:)
Var du glad igår: dum fråga jaa de var jag:)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
Stockholm är: en bra shopping stad!
Kan du sjunga: hahaha... nej
Mer värt än guld: Vänner och familj o erik:)
Spaghetti eller makaroner: Spelar inte roll
Ett land jag helst vill besöka: Hmm vet inte!
Ska bli skoj:när annelie kommer
Ska inte bli skoj: när hon far hem igen!:(
Sparar till: inget just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0