Söndag ...

Igår va man o jobbade o de gick jätte bra ,bara att man blev helt färdig i kroppen efter allt spring,plockande och påfyllning i baren! Men dom är verkligen super nöjd med mig o fick även servera mat ochså igår till några gäster vilket var super kul...
Min chef ola sa också att jag ska få gå en serverings o dryckes kusr snart med ngr tjejer o de ska också bli roligt!
Trivs som fisken i vattnet på Grand hotell o alla är så snälla men dock finns de dom med viss humor haha;)

Har ont i hela kroppen idag men de betyder bara att jag jobbade som ett svin igår för de var så mycket folk!
Erik var så söt i morse och kom med en kopp kaffe på sängen:) Gullunge.. men den var lite för varm så jag sa att jag kunde dricka den i vardagsrummet.. :) Idag blir de nog bara att ta de lugnt o mysa med älsklingen...


Saknar dig annelie gumman:) Vi ses snart maja o sara.. så jag längtar!


Älskar dig erik hjärtat<3

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0