ont i magen!

Sjkukt ont i magen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. blir trött o hängig av de! Måste fara på apoteket o se om de finns nå dunder piller som gör så de slutar verka...! Annars har vi varit nere på knalle idag o ätit en smörgås o anneli o erik har shoppat medans man själv är lus pank nu! Roligt.. nej!

Imorgon far hon hem o de känns ledsamt ... Vill att hon ska stanna men kommer juh hem på ett tag o hälsar på mina föräldrar som jag saknar så mycket så de gör ont i hjärtat mitt! De har varit så himla roligt att hon kom hit o gjort mig så glad!:) Har annars tvättat idag o diskat .. erik skulle laga mat idag men de blir tydligen o äta ute på Galaxy som ligger nära oss:) Är inte så värst sugen på Svullo mat när magen känns som en fucking ballong...:( Måste verkligen ta tag i min träning för jag känner mig lat, Fet o ful just nu.. Blääääää!

Imorgon skulle dom komma o fixa iköket så förhoppningsvis blir de fint:)


Nå väl har inte så mycket att skriva
seeyaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0