Just wanna try u on!

Nu måste jag verkligen komma igång med att börja träna igen! känner mig som en soff potatis nu mera..
Vågen visar tydligt o klart att jag har gått upp runt 5 kg o de ska bort nu! har nämligen tagit mig en långtur där jag har joggat,gått, joggat o gått.. o skönt var de! Just nu så vill jag väga 50 kg igen för de var en bra vikt tyckte jag för mig när jag är annars så kort! Andra får tycka vad dom vill att de är för lite men just nu vill jag de.. inte bli lika Strikt på mat o träning igen men bara så att jag mår bra! :)

Nå väl.. väntar på erik o har nyss duschat o skönt var de! Var på festen i lördags o det var jätte roligt så nu vet ni de..



Saknar er flickor.. saknar min familj o eriks familj!


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0