Fika på stan

Har kommit hem för ca en timme sen för jag har varit o fikat på stan med emma o det var hur trevligt som helst! pratade om allt möjligt.. riktigt roligt att skaffa vänner här nere i Borås:) Bara tråkigt att de är så dåligt väder idag ... Sitter själv här hemma nu för killarna är o handlar mat o lägger på nya däck på bilen:) De behövdes verkligen.. var typ inge mönster på dom!

En del saker som jag sitter o funderar på när man får en del samtal av att de inte är så bra mellan mina vänner som jag tycker känns as jobbigt! Synd att de ska behöva vara så där.. prata bara igenom allt tjejer:) De är juh vi fyra o ingen ska juh behöva vara utanför! Spelar ingen roll vad alla säger om varandra bara ni pratar igenom allt ni har på era hjärtan!
Skit jobbigt när man är här o vill att allt ska funka mellan er..=/

Saknar er alla otroligt mycket.. är de ngt så finns jag här för er:) <3


Seeyaaa ska se på tv nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0