Den 15 augusti ska jag...

Gå till frissan o göra ljusa slingor i mitt hår:) Hoppas de blir bra.. var nämligen nere på stan idag o tänkte köpa slingor men gick sen istället o fråga om råd på en Salong hur jag skulle göra..pga att jag är rädd att få oranget i håret o då tänkte jag vafan? bokar en tid i stället o gör de seriöst hos frissan! Kostar 450 kr o de tyckte jag inte var så himla farligt pga av att en klippning kostar 360 :) Får se om jag klipper mig samtidigt då också...

Annars har jag köpt mig ett par jeans byxor o nya tandborstar:) de var behövligt.. plus att mamma o pappa ska skicka ner min spegel som jag fick av eriks föräldrar i present för ett år sen så ja inte behöver köpa en ny plus att den enda spegeln vi har är i toan o den ser jag ingenting i pga att jag är så liten haha:)

Ska annars o jobba ikväll från 21-04.00 o de ska bli kul.. ska nog servera Boney M Men de får jag veta sen! Ska fråga om jag får ta en autograf till mamma haha.. för hon har gillat dom tidigare så tänkte att de hade juh varit roligt o ge de till henne:)
Daddy cooool:)


Nå väl nu ska jag invänta erik o sen äta o bara ta de lugnt inna man börjar jobba!
Snart kommer du gumman.. lääääängtar!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0