Helgen som var !

Har varit ledig hela helgen,men den sprang bara iväg tyckte jag.. men i fredags tog jag de bara lugnt och strosade på här hemma,var med pappa till kalix och gjorde en massa ärenden och var på mysiga promenader med min underbara lilla vovve samt gick man och la sig före fan då jag var så trött.. I lördags så klev jag upp tidigt och såg att de till och med var plus grader ute.. men klädde på mig alldeles för mkt :D Så var mest ute i lördags förmiddag. Kring 14.30 så var jag och lämnade Dante vännen hos mina föräldrar för att jag skulle iväg hem och börja fixa mig inför kvällens bravader. Stina kom och hämtade mig vid halv fem tiden och så plockade vi upp pernilla gumman i risön.. Sen begav vi oss till stinas lägenhet så att dom fick gööra sig i ordning.. haha och jag som tyckte att jag tog lång tid på mig när jag ska testa kläder,men stina tog rekord :D

Efter många om och men kom vi fram till hotellet och inte en själ i sikte eller i restaurangen :D Men de var ganska så skönt ändå och maten var super duper god.. herre gud vad längesen man åt Oxfile ;) nam nam.. Sen så satt vi bara allämnt inne i B4 där vi jyrade på innan vi begav oss ner till natt klubben. Var en helt okey kväll med mkt skratt iaf ;)

I söndags så vaknade man tidigt som vanligt,klev upp klockan nio och vid halv elva gick jag till mina föräldrar och stannade där till jimmy kom vid fyra tiden .. vi blev bjudna på middag och de var så gött ;) Sen efter de så gick dante, jag och jimmy hem.. la oss i sängen och bara myste på :) Var ut med dante sista gången kl 20.00 och då somnade vi haha..

Var mindre kul och stiga upp i morse 05.30 när klockan ringde då man skulle knata i väg till jobbet,men gick bra ändå ! Är inte så ofta man nu för tiden är vaken länge och sent på en lördag.. helgen blir som förstörd och speciellt när man ska och jobba på måndagen :D Men de är bara pallra sig upp..

I veckan jobbar jag iaf :
Idag (måndag) 7-16
Onsdag 7-16
Torsdag 7-16
lördag 7-16
söndag 16-22

Är ledig iaf tisdag och fredag och imorgon är de alla hjärtans dag och då firar jag och min älskling 1 år tillsammans! Känns mkt bra, nästan för bra.. men dock så känns de som att vi har varit med varandra i 50 år :D
Så vi får hoppas på något bra imorgon, funderar på att göra nå god middag och mysa på här hemma ♥ Älskar dig finaste jimmy !!

Kastar upp en bild sen helgen, en i färg och en i svart vitt :)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0