Älskade hund !

Min hund är mitt allt,älskar han mer än livet själv och vet inte vad jag skulle göra utan min underbara skatt.. han må vara ett djur men för mig är han mer än bara det.. Dom bästa sakerna med Dante är :
  • När han kryper upp i sängen och lägger sig nära en som en liten boll och få höra hans småa hjärtslag.
  • När han lägger sin tass på benet eller armen då han vill sätta sig i famnen och bli kliad o få massage.
  • När han märker att matte är ledsen eller mår dåligt hur han pussar mig och är försiktig mot en.
  • Hans glädje skutt när man kommer hem.
  • När han är gömmer sina ben som är så sött.
  • Hur impulsiv och orädd han är inför nya människor.
  • hur duktig han är med alla sina tricks och hur mkt han diggar sina tröjor ;)

Han är helt perfekt  ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0