Hej hoo alla som läser :D

Här leker livet för fullt.. full späckade dagar med mys hemma, massa arbete och funderingar om framtiden som vanligt.. annars är de som vanligt ! Finns inte så mkt att skriva.. har iaf jobbat ett kort arbetspass idag från 7.30-13.00 och sen hållt på att stöka fram lite julpynt här hemma.. är ju dock inte så förtjust i julen.. men men ! imorgon blir man iaf ledig för ska till vårdcentralen och kolla upp en massa prover angående min trötthet och värk i kroppen.. om de är nå knas ! Eller så är faktum så att jag måste bara börja stressa mindre.. !

Sen så kommer min underbara hund Dante få en kompis imorgon på 8 veckor som Pernilla ska skaffa sig.. han ska heta pelle ! :D Ska bli så roligt.. tihi ! Slänger upp ngr bilder.. Ciaaooo !
Världens bästa hund <3 Älskaar dig
En bild sen i helgen :D
Orkar inte lägga upp nå mer bilder på mitt jul stök som jag har haft idag :D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0