Sola snart..

Herregud vad jag är trött och slut i min kropp,känns som att hela jag är i dvala.. Har sovit över hos min tjej kompis i natt på hennes soffa och är fortfarande kvar hos henne. Ska snart gå och ta ut pengar för att gå och sola.. Få lite ljus! Mina ögon bränner som själva elden själv.. Imorgon är det även en ny vecka ! Skönt.. vill bara att denna helg ska vara över och så vill jag att skolan ska börja snart så man får något att göra..
Sitter även just nu och funderar på att klicka hem ett par skor från Nelly.com som finns på rean,men är där också orolig över hur jag kommer känna mig då.. är det bra eller dåligt för mig? Dom kommer endast kosta med frakten 267 kr. Så här ser dom ut :
Alivia SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Hade helst sett att dom inte hade en öppen tå men det får funka !:D Näee om man kanske skulle bege sig ut i kylan och få sig lite frisk luft !
Ha en fin dag
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0