HAtar KYlan!

Hatar vinter,hatar kylan som sveper omkring en där man går.. Vill ha sommar och sol ! Lite skönt ändå..
Sitter hos min underbara vän maja och ska dricka nå kaffe så man får någon värme i sig.. Tagit en sovmorgon idag till halv tolv,nog för att det endast blev ca 6 timmars sömn.. men mer än annars! Det plingade iaf på dörren och upp från sängen på 2 sekunder av lycka för tänkte att "åh någon vill hälsa på mig" Haha.. ofta.. det var postgubben som lämnade mitt paket med skorna..

Nog för att jag blev super glad av dom ocå samt så satt dom helt underbart ! Just love it...
Sen blir det hem och försöka äta något om inte det bara försvinner som allt annat..




Tesse,var håller du hus gumman .. saknar dig tihi :)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0