SORRY , FOLLOW YOUR HEART!

Inte uppdaterat här på snart en månad, vad hände ? Ingen dator,inget intressant att skriva,vill vara hemlig :D
Sitter iaf nu i Borås hos janne och jessica, imorgon är de fest och det ska bli super kul.. Shoppat en hel del även o nästan fått det jag har velat ha :) SÅ ska inte klaga,men på söndag åker jag tillbaka till kalla norrland där jag inte kommer kunna att använda min nyinköpta jacka ! Men det skiter jag i,får väl frysa :D

När jag kommer hem så blir de att ev jobba, plugga och faktiskt försöka vara hemma i min lägenhet :D

Ajja skit samma,hade inge mer att skriva.. ska dricka kaffe,sen i duschen,fixa sig och så ner på stan...:)


Bjuder på 2 bilder :)




Seeyaaa

Älskar er alla mina underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0