Love is in the air ;)

 

Jag har funnit kärleken igen och denna gång känns de verkligen på riktigt. Jag känner och tänker efter med både hjärtat och hjärnan samtidigt, tihi . Det är bara mina nära och kära samt hans vänner/familj som har vetat detta innan vi har tagit steget att bli ett par officiellt, vi har hållt detta väldigt hemligt inför andra människor som bekanta mm för att inte gå ut med det på en gång då jag har under en tid mått så himla dåligt och inte velat bli osäker inför mina känslor då jag aldrig har gått från att ha en stark vänskap till en människa som sedan har övergått till kärlek.. Han har verkligen stått vid min sida och alltid funnits där oavsett hur ledsen,arg,förvirrad jag har varit ! Tack för att du har gjort mig lycklig igen och fått mig att inse att jag förtjänar allt ! <3

Efter 6 månaders vänskap/dejtande så har vi nu gått ut med detta !

Nina Larsson ♥Jimmy Lindqvist

2011-02-14

Seeyaaa

 



Kommentarer
Postat av: josefine

åhh :) vad fiint :) vad glad jag blir för din skull<3

2011-02-27 @ 11:07:16
URL: http://jjosefinelind.blogg.se/
Postat av: Emmaemma

Grattis, gud vad rolig och du förtjänar att vara lycklig och må bra i massor :-)

2011-02-27 @ 11:22:52
URL: http://vivalaemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0