Inget brott att du är här !

Hej alla glada människor som läser detta jag nu ska skriva, snart har man fixat sig internet så då kan man äntligen börja blogga igen och skriva om en massa saker , som inte är så speciellt intressanta men men, det verkar ju ändå vara folk som läser det jag har att skriva :D Man får se allting från den ljusa sidan tror jag..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu'? Mycket därför jag inte heller bloggar,har så mkt annat spännande som händer och sker i mitt liv.. det börjar iaf gå mot ljusare tider.. ;) Har iaf fullt upp med att vara med mig själv,plugga,umgås med vänner samt vill jag hinna se en massa saker.. åkte här för en vecka sen bara ner till göteborg/borås och det var riktigt guldvärt att få komma bort och andas en annan luft.
Men annars så är mitt schema fullt varjje dag,känns det som iaf :) Denna vecka blir iaf att bara plugga stenhårt för har Prov 1 i medicinsk grundkurs på fredag om nervsystemet.. och den 25/2 har jag prov 2 om cirkulationsorganen så blir att nöta samt hoppas jag på att man får lite extra jobb på sidan om :) För skulle inte sitta fel,januari månad så har det gått alldeles för mkt pengar.. nåja pengar ska sprättas,inte ska man se på dom ;D

Tack även alla för era snälla kommentarer om min lugg ;D tihi..
Slänger upp en bild innan jag klippte mig ;D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0