Idag känner jag mig så här !

Hade en jätte rolig kväll igår trots allt, men idag har de varit minddre roligt..
fy tusan så trött och seg jag har varit .. mest sovit och gått ut korta promenader med Dante gubben!
Jag och min älskling kom på igår när vi kom hem att vi både hade varit vaken i ett dygn.. kl fem på morgonen var vi hemma ! :D ! Sen så fick man en massa svar på frågor man hade igår och de var skönt. För var verkligen super ledsen igår efter jobbet så började stört böla vid köks bordet.. men var skönt att gråta ut pga att man har inte gråtit på ett år :D
imorgon blir de sov morgon, sen umgås med bästa Pernilla och hennes Pelle så hundarna får busa av sig ! Sen städa och fixa till här hemma litegrann !
Nåja ha en fin lördag alla <3
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sierra

Tjaa du! Jag sökte på "plasttänder" på google och hamnade då på din blogg där du hade skrivit ett inlägg om att du hade skaffat det för dina gluggar och det är precis det jag själv vill göra, men jag undrar vad det kostade för dig och hur många tänder du gjorde det på! :D Sjysst om du svarar!

2011-12-17 @ 23:35:43
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0