Detta skit väder !

Alltså jag hatar snö, slask och allt som har till med vintern.. de är mörkt ute,kallt.. vem tycker igentligen om detta?
Må hända att barnen tycker om vintern när dom får leka och allt sånt.. men de är ju då en sak ! Då är ju saken den att man har inga barn förutom min hund som heller för den delen inte trivs i detta slask ! Tycker så himla synd om honom där han måste gå i allt de blöta och varje gång torka han torr och hur han kurar ihop sig bredvid en när man kommer in för att få värme.. näee fy tusan !
Sen till de andra, känner inte av någon slags julstämning överhuvudtaget.. var igår med pappa på konsum och skulle handla mjölk då pappa frågar vad de är för datum idag.. jag sa att jag tror de är den 13 december, åh nej.. de är ju LUCIA :D Alltså antingen är man dagvild eller så har man bara slutat bry sig om denna månad ! Sen så ska man även jobba julafton 7-16 och delad tur på juldagen 7-21 ! Men de ger ju pengar samt är man ju ingen "julfantast" ! Dock hade de varit trevligt att få vara ledig denna jul med tanke på att de eventuellt hade blivit ens första riktiga jul med människor omkring sig som man mår bra av.. men jag får fira de sen !:D
Den 22 december blir de  utgång på hemvändarfesten , antingen ensam eller med pojkvännen mm .. Får jag inte med någon så går jag själv,bara för att ! Sen den 23 blir de att spela bingolotto på uppesittarkvällen.. Så lär ju vara död på julafton när man ska kliva upp 05.30 ! Är dock ledig på nyår och de känns mega bra, hoppas på ett riktigt bra nyårsafton med tanke på att de flesta andra nyår har varit dåliga, men hur ska detta nyår kunna gå dåligt med tanke på att hela detta år har varit super bra ? ;P Sen så verkar de lösa sig ordentligt med jobb till årskiftet och de gillar jag skarpt.. Sitta hemma arbetslös är något jag inte har behövt göra de senaste året !
Vad ska man mera säga, jo jag känner mig allt bitter,trött och hemsk när jag hela tiden känner mig deppig,svullen, ögonfransar som lossnar,yrsel,huvudvärk,muskelsvaghet i kroppen.. Väntar ännu på att min läkare ska ringa,vilket hon ännu inte har gjort.. fast jag sover ibland rätt så många timmar så känner jag mig så trött att jag inte ens orkar kliva upp.. aldrig utvilad helt enkelt. Jag undrar ibland vars jag försvann ? Är de så här jag ska behöva må, att ständigt känna mig irriterad över allt fast de egentligen inte är en sån stor sak? Tur att man inte har någon man umgås med för då skulle man störa sig riktigt ordentligt ifall de gjorde något eller sa något.. är som en vandrande tids bomb som kan explodera när som helst. Tur att jimmy och dom som är i min närhet förstår varför och inte tar åt sig, och att man faktiskt har en pojkvän som förstår en som inte bara stänger dörren framför näsan på en . Men han får stå ut med mina humörsvängningar.. haha undra hur man skulle bli ifall man var gravid:P Åh fy då.. haha !
De bästa min pojkvän sa en gång till mig när jag var jätte ledsen, som värmde mitt hjärta var : "Spelar ingen roll Nina hur du är och jag vill aldrig att du ska förändras för mig eller någon annan, jag älskar dig för den du är " !

De var de snällaste jag hade fått höra av någon, jag ville så gärna bara krama om honom och aldrig släppa de taget .. men jag kunde inte ! Men jag hoppas han vet att de värmde väldigt mkt och är något jag aldrig glömmer ! Älskar dig Jimmy av hela mitt hjärta,om du bara kunde förstå hur mkt ♥
haha nu blev jag lite känslosam här, nu måste jag göra nå nytta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0