jihaaa

var ruskigt skönt att ta en promenad tidigare även om jag halva vägen kände mig som en gående köttbulle :D
När jag kom hem så jyrade jag en stund med annelie, sen blev de hem till hjärtat o då blev de goo smörgås o juice till kniven mot strupen.. blir nog inte att göra så mkt mera idag..

Har oxå ett dilemma nu,jag måste ju verkligen klippa mina toppar som är så nötta.. men samtidigt är jag rädd att inte bli nöjd eller att de klipper för mkt.. fan oxå! har ju min klipp tid kl halv ett.. nåja vi får se hur de blir.. ska iaf säga att jag inte vill ha ngn speciell frisyr utan bara att hon ska fräscha upp håret.. är så less att varje gång man har gått till en frisör så är man onöjd o alla dessa jävla uppklippningarna dom gör.. kanske jag som är tråkig elller feg! haha .. :D

Lägger upp en bild imorgon hur de blev.. om jag vågar :D

Slänger iaf upp en bild nu på hussnis smörgåsar han gjorde.. dom blev ju så fina ;)tihi:D


han är såå söt ibland ;)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0