bara för att jag älskar just dig!

Har varit på skolan idag från 9-12 o redovisat en bok muntligt,gick bra med tanke på att jag knappt kunde allt utan till men jag har iaf lyckats med varje arbetsområde så nu blir de att plugga järnet till provet ;) Sen så åkte jag hem,men kände där ett tag att näee jag ringer tesse så de blev en lunch på stan o en hel del shopping i lilla kalix :D har varit mkt roligt..
men dock 1000kr fattigare haha nåja.. lunchade iaf på myggan,köpt remover för naglarna,en bh o så ville jag överraska min älskling så köpte han en sweat shirt jacka o en ny keps..

om det är ngt jag älskar så är de att ge presenter till dom jag älskar o ville ge han ngt nytt då han är en sån underbar människa, så detta fick han :

hmm,undra vad det kan vara :D








Han blev iaf super glad för kläderna o vilken tur att allt passade ;) tyckte detta var hans stil.. älskar dig hussni :)

Gick in även på berlins för typ 2-3 gången i mitt liv o så hade dom 70 % rabatt på hur många bh:ar som helst o hade typ allt i min storlek, tänkte köpa ngr stycken men köpte bara en bh o så här ser den ut.. inge speciellt men den var söt,den fanns även i blå :) endast 90 kr ..



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0