1 dag och 9 timmar sen jag skrev..

Detta kan jag skriva om gårdagen,jag gjorde ingenting.. dels för min huvudvärk,vädret o för att jag ville göra ingenting :D Visst jag hjälpte till med maten o tvättade.. men annars nada !

Har klivit upp för ca en timme sen,kokat kaffe o tagit på mig nå kläder.. ska just före ett åka ner på stan för ska på en utbildning på kommunhuset .. ska bli intressant o se om man lär sig ngt :D Sen efter de så tänkte jag kila förbi marion på hennes jobb o babbla..

Det är trist o tråkigt väder ute,inge kul o de får mig att tappa energi.. hoppas de blir fint sen så man kanske kan ta en promenad.. har som inte så mkt mer att skriva !





ursäkta min höga panna :D Fucking hate it.. nåja skriver mera sen ;)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0