...Error..

Vaknade just efter klockan sju av att det plingade på dörren,då var det tesses syster som kom med Tesses katt rex! Kunde inte somna om efter det,så klev upp med tesse och höll henne sällskap tills hon skulle ta bussen till jobbet! Ska annars snart ta och fixa mig lite innan jag ska ta bussen ner till stan,tänkte fara på folkan och sitta där och gömma mig.. kul att ens sömn och ätvanor helt har försvunnit.. men det blir väl bättre snart!

Ser att statistiken bara sjunker här,lovar att blogga som ett tok sen när jag mår bra och har ork att skriva här..men inte just nu för jag blir bara så djup och skriver en massa som jag kanske inte vill att folk ska veta!



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0