Det som går upp,måste ner..

Du är stark,du fixar det,det kommer lösa sig.. jadajada jada.. visst jag kommer fixa allt,men fan inte nu! Jag orkar inte,eller rättare sakt jag klarar det inte nu.. jag känner mig idag så död inombords,som att ngn slitit ut min själ,stampat på den,spottat på den och slängt ner mig i ett svart hål med en massa jord på..

Känslan av att veta att det enda man får göra är att kämpa kämpa,inget går någonsin bra i mitt liv.. det finns inte en enda rak kurva i mitt liv.. det är hinder på hinder,sen så går det uppåt..men det faller snabbare! Det känns bara som att när,när ska vinden vända? NÄr ska alla mina steg jag tagit i livet gå framåt och inte TIO steg bakåt ?

JAg ler,jag skrattar,jag tänker positivt så gott jag kan ,men jag är så less att ständigt leva i tystnad att jag är "okey".. jag orkar inte ljuga för mig själv.. jag vill bara grååta och gråta och gråta tills det inte finns några tårar kvar.. just nu,precis just nu så känns det som att jag ska ,helt ärligt.. kanske är det pga att jag sitter ensam just nu? har ingen aning.. men jag hoppas maja och johan kommer snart hem igen så man får fördriva tiden ännu mera med dom,tills tesse kommer hem!


Sen så är det sjukt jobbigt att känna och se andras lycka just nu,även om jag glädjs för och med dom.. Men jag antar att detta är det så kallade livet,livet går vidare och sen dör du.. jag hoppas någon kan spå min framtid nån dag eller att en ängel kommer och säger att allting blir bra ,att allting kommer bli lyckligt för mig så jag slipper detta elände som förföljer mig!

Livet är en tragedi full med skit,eller var det glädje?

men samtidigt är det intressant för det som smärtar mest blir ens styrkor!

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet att det gör ont just nu och det VÄRSTA som finns är när folk säger att man är stark, för just i denna stund så vill du INTE vara stark, du vill få tröst i någons famn och du vill gråta. Jag har känns samma som du när Thomas dog och jag känner igen mej i dina ord, men jag blev så jävla BITTER att jag till slut en dag tänkte att NÄ, NU JÄVLAR, jag tänker vara glad, för i slutändan är det bara JAG som kan förändra mitt liv, det är bara JAG som kan göra livet till vad jag vill. Både min pappa och min bror har dött och jag vet hur det är att höra "Du är så stark". Jag vet att du vet att du klarar dej igenom detta, för tyvärr så MÅSTE man det. Ingen kan säga nåt som får dej att må bra just nu, utan du måste vara ledsen nu och en dag måste du själv bestämma dej för att ditt liv SKA gå bra! Jag önskar dej lycka till och att du ska veta att jag vet hur det känns. Kram.

2010-10-16 @ 09:35:37
URL: http://malinselin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0