Black coffee !

Just vaknat till liv och har drömt så konstiga drömmar inatt så jisses ! Var lite jobbigt när klockan ringde vid nio på telefonen och så kändes det som att det var mitt i natten så hade ganska svårt att kliva upp nämligen !

Sitter iaf just nu och dricker kaffe och försöker vakna till liv.. Sen en annan sak !! Var ju och handlade mat igår på ica och nu när jag skulle göra frukost och kollar på datum så verkar det som att allting går ut inom ca 1-2 dagar.. det är ju för fan gammalt redan nu..

Skinkan går ut i morgon,mjölken den 9/ 10 och det är ju snart.. blääää åh vad less jag blir !

Kan man gå tilllbaka med typ en skinka även om man har öppnat den, men har kvittot med så man får en ny?? ;)

Nåja nu ska jag käka frulle och sen göra mig i ordning till "tha school " :P

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0